tisdag 28 augusti 2007

Sluta!

Jag tror att Anton Granberg spelade mig ett elakt sprat.. och jag tror att jag inte rikgit gick på det :P men nästan! Och föresten om det var du anton så bör du ha läst bloggen å i sånna fann så puss på dig! ajaa.. Dagen har varit bra. Fler solar i blocket! räknar dagarna :) Tror jag ska sitta ner och göra någonting... vet inte vad men jag blev speedad av att retas med anton :P kanske plugga matte. Idag så sa min mattelärare att jag kanske skulle få tenta av matte A. Det var ganska soft. sa en del om hur jag ligger till ;). Fick också jätte god kritik från min historia lärare och vi har ju precis börjat! känns jätte bra faktiskt. Hon berättade att vi skulle ha ett politiskt ombud och en elevrådsrepresentant i klassen.. kände mig manad att ansöka. Lite för att jag inte vill att jacob ska bli det förstnämnda. vill inte att han ska representera klassen. nå väl... Gick i mina converse idag! trevligt värreNä dom e inte bruna.. men dom e mina! <333
Hade läsförståelse. Det var ganska drygt men jag hoppas det gick bra. Utöver det så har jag slappat hela dagen.. typ.. funderar på att börja Danska istället för tyska.. tyska är så himla drygt.
Ajaa.. massa pussar på er alla.
/ Tigerin

Inga kommentarer: