onsdag 15 augusti 2007

Simpsons The Movie

Gick och köpte en skiva, vilket händer väldigt sällan (Sry Stefan ;) ). "gänget" träffades på Sf Filmstaden, kramkalas å sedan tog vi ut biljetterna.
Gick till Mcdonalds, jag äter inte där (det smakar pest). Efter en hel del skratt och snack gick vi tillbaka till bion å hoppade direkt in salongen. Vi fick bra platser och filmen var faktiskt riktigt bra. Jag skrattar tyvärr väldigt sällan till filmer men Saga hade det desto roligare :) . Efter bion gick vi hem till mig. När vi äntligen kom in igenom alla portar (är ju som att ta sig ut ur ett fängelse att komma in hemma hos mig) möttes vi vid dörren av ljud från TVs å vad satt min bror å såg på om inte The Simpsons! ingen var särskillt taggad på simpsons så vi chillade i mitt rum. Jag visade filmen med Pedro i Lund. Alla höll på att skratta ihjäl sig. Ska ladda upp den på Youtube å länka den ;). Nu har dom stuckit hem å jag känner att jag borde sova snart. har varit långa dagar nu ett bra tag. Hare bra och sov gott!
Puss å kram / Ln

Tea, Albin, Saga, Cici

Inga kommentarer: