tisdag 4 september 2007

Skatstuga!

Jajamensan... idag hade vi lära känna varandra dag. Vi och SpJ1C. Det började med att vi satte oss på en buss och åkte till en Scoutstuga.. lr som skåningar säger skatstuga, det låter så.. försök säga Scoutstuga på skånska.. sa ju det.. sen försöker du säga bergsgatan (ligger ganska nära jag bor ;) ) just det! Bajsgatan!
De där är fan det riktiga tecknet på att nånting är konstigt!

Väl framme blev det massa roliga aktiviteter. Hade gjort nästan alla förut på Nbsk men det är alltid något nytt problem man ställs inför. :D Vi kastade vattenballonger på Journalistik XD

Max och Simon (treor)

Eva, Husseen, habouba, Anna

Alexander (SpJ1C men han går i min Tyskagrupp så han e ok)


Jag erkänner, vi blev ägda.. men det var inte mitt fel.. båda Journalistik grupperna vann mot oss
(Husseen visste inte hur man svängde XP)

Det var typ våran dag.. vi hade iaf tur med vädret. Snart så ska jag till Umeå :]!! Saknar er allihopen där.. mina norrläningar!
nu ska jag plugga Sv!
/Hesten
Ps. Jag vill också göra kladdkaka! :*

Inga kommentarer: