måndag 10 september 2007

Hemma!

Utv helgen har varit en enorm upplevelse för mig, jag skulle kunna skriva i timmar om det men jag känner att det får bli mina privata minnen. pluss att ni troligen inte skull tycka det var så himla intressant att veta allt om mina personliga relationer till Umeå och alla som bor där.
Det jag kan säga är väl att hade det helt underbart där uppe i Umeå och jag saknar er allihopen!

Idag har jag kanske inte uträttat stordåd, men vilken dag gör jag det egentligen (egentligen med E!!! ohhhhhhhh! ) kom hem och åt frukost, spelade WoW å sen gick jag till skolan där alla andra precis ätit lunch. Började med Sv.. horror! fick tillbaka resultat på testet vi gjort! självklart så började alla fråga efter resultat men jag sa det inte föränns långt mycket senare då spänningen lagt sig och framför allt Mujo slutat tjata.. tror han slutade tjata efter jag sagt att det inte var viktigt typ frö 15e gången. Max var 9 på alla 3.. Jag fick precis som jag trodde nämligen
Läsförståelse 7 Ordförståelse 8 och Stavning 3, snittet är väl runt 5-6 lät det som.. om inte mindre i klassen... jag vill inte se min 3a som något problem men vad ska man annars se det som! jag ställer höga krav på mig själv. Punkt. vågade först inte säga att jag hade 3 i stavning men när jag faktiskt sa det så var det inte så fraligt.. lr jo! det var hemskt... men jag får ta å lära mig. Tyskan var som vanligt.. inget engagemang från NÅN i klassen kändes det som.. jag försökte men Jari orkade int svara på nånting när vi hade gruppövningar så detvar inge kul att försöka då... :/
Engelskan va ganska skön å gå på.. med Jan behöver man int vara orolig för att testresultat eller brist på engagemang ska förstöra lektionen.

HEmma igen spelade jag WoW igen, det gjorde faktiskt gott, en liten kille hade tidigare talat med mig och talat ganska illa om sina lärare. han hade båda använt Kuk och fitta och jag frågade om det hänt något bra med lärarna lr? för att säga att någon är en fitta.. det är ganska löjligt.. för att vara enfitta i sin mer exakta bemärkelse borde anses som en komplimang.. man blir faktiskt inte mycket finare än en fitta.. jag sa det till honom och när jag kom tillbaka i eftermiddags så vare en annan ton.. även fast det märktes att han självklart inte skuille sluta använda det i sitt vardagsspråk så hade han fått sig en funderare och det gjorde mig väldigt glad :) . Nä nu ska jag sova tror jag.. en ång dag imorgon...
Puss på alla som förtjänar det och som vill ha ;)
/ Tiger

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka. Grymt impad på dig som tar stånd för sådana saker, ofta så är jag alldeles för feg/socialt utblottad (känns det som) för att våga :P Stående ovationer för dig! Weee!

P.s. Saknar dig! Lovar! :x