torsdag 13 september 2007

Har inget å göra!


Mohaha! jag är så läskig! (säger en del om hur mycket jag gjort idag! :P )

Ajaa... hade iaf sovmorgon idag :D det är faktiskt precis vad man behöver på en torsdag så man orkar med fredagen :). Hade Ty, Eng, Sv och Nk idag.. tyskan sög, vi pratade predikat och subjekt och rumsadekv.. vad hette det!? ajaa.. bryr mig ändå inte.. hoppas jag får G. Sv och eng var faktiskt som vanligt bra :D och Nkn var intressant ;) sat blire lövtest!! omg! men nu kan jag alla.. till och med oxeln som jag hade sånna problem med. Just nu lyssnar jag på NEmo med nightwish och önskar jag kunde få sova men kalle har läxförhör med pappa å jag måste ha hjälp jag med :P. Stefan svara inte :/ men det finns andra å prata med XD

men så mycket å göra!
(skrivet igår!)

Inga kommentarer: