söndag 30 september 2007

Fredag, lördag, söndag

Jagha så vare söndag... skola imorgon... I fredags när jag var på väg hem träffade jag en väldigt lustig tant, svårt att beskriva henne men jag ska försöka, hon bar en lite rosa/lila regnkappa, hade långt tovigt grått hår, en riktig häxnäsa, läkarhandskar (liknande) och under såg man svarta naglar och smutsiga händer, hon såg lite ut som en smal Yubaba och hon bar 2 smutsiga påsar och i den andra ett fiskespö. Hon började genast prata med mig så fort jag ställde mig vid rödljuset, hn hade fått 15 fiskar den dagen och var väldigt nöjd, hon hade tydligen inte fått något under gårddagen. Hon skulle använda fiskarna för att mata fåglar men några var tydligen så stora så hon skulle ge dem till katterna, sen skiljdes våra vägar. Det är sånna människor som förgyller vardagen, vill bli som henne när jag blir tant. men innan dess så vill jag göra massa annat.. kanske bli polis, ploishuset är väldigt fint och ligger nära å jag gillar poliser :).

Få jobba i ett fint gammalt hus

köra polisbil :)


Lördagen var också väldigt bra. Jag Var å såg stopgap :) dom e så himla duktiga.
Men sen snodde dom mina föräldrar i en timme (dom var ute och åt tillsammans).
Tänk om man varit duktig på dans... det vore nått.

Idag har varit segt... har pluggat Engelska... har prov på onsdag. Nä nu ska jag vara social med mina föräldrar och Kalle. Hare bäst

/ Lustigkurren

Inga kommentarer: