torsdag 19 mars 2009

Lunch

Har lunchrast och jag är hemma för o borsta tänderna. Jobbade igår och somnade sent så imorse höll jag på o försova mig. Vaknade kl 10.05 av att jonathan skickar Sms om att jag borde ringa P3 o säga att det unga engagemanget inte alls minskar. Vilket jag kanske borde gjort men morgontrött o försenad som jag var så sket jag i det. Igår kände jag mig väldigt mycket som en tonåring. Jag har känt ett behov av att vara stor och vuxen, jag har känt att folk förväntar sig saker som jag inte kan leva upp till. Men som jag sa för några veckor sedan när Anaïs hånade mig för att jag lekte lekar o tramsade, att bli stor är att våga vara liten. Jag borde ju tänka konsekvent men det är svårt när man är så självkritisk som jag är. Jag tror också på det som Simon sa. Det gäller att hitta en balans så att man inte förlorar allt det där barnsliga men fortfarande växer och utvecklas.

Nu ska jag borsta tänderna! ^^ So long

Inga kommentarer: