tisdag 18 december 2007

Ett år av sorg och glädje.. det har varit det bästa OCH det sämsta året

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var helt ärlig nästan hela tiden! Hånglade med massa pojkar ( massa!) drack en folköl (jag vet.. komentera det inte)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inte nyårslöften

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Njaaa.. nä.. men min lillebrors kompis blev XD

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja...

5. Vilka länder besökte du?
Brasilien ,Danmark, Skåne (?)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Studiediciplin

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
4 juni, 15 juni, augusti nån gång ( jag kysste stefan för första gången iaf ^^)

8. Vad var din största framgång 2007?
PU (personlig utveckling) LASP utbildningen! Ödmjukare ^^

9. Största misstaget?
Flytta?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk... mest hela tiden

11. Bästa köpet?
en resa till Umeå :]

12. Vad spenderade du mest pengar på?
... bra fråga XD ingen aning.. Bjefs?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.. massa saker

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Wish you were here, Hanging by a moment

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kramat mina vänner och berättat hur mycket jag saknar dem, tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Snackat strunt

18. Hur tillbringade du julen?
I brasilien

19. Blev du kär i år?
Ja :]

20. Hur många förhållanden?
2-3 beror på vem som ränkar XD

21. Favoritprogram på tv?
Six feet under.. men det är slut nu!! :S

22. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter - Deathly Hallows

23. Största musikaliska upptäckten?
Stefan gillar Lars winnerbäck :O :P nä.. Jag gillar Konstig musik (david byrne)

24. Något du önskade dig och fick?
Kärlek, glädje, ... jag vet inte XD

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nä.. jag får det jag vill ha

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
firade med Carl, Karl, Linus H, Linus N, Anders, Rickard, Ulf, Marcus, Samira och Jörgen.
Vi bakade tårta och spelade boboll.

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Umeå

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
... händelserikt?

29. Vad fick dig att må bra?
Glass, Kärlker, Hayao Miyazaki (hahah!), vänner

30. Vem saknade du?
Daniel och Peter. Vila i frid!

31. De bästa nya människorna du träffade?
Stefan, Jesper, Jonas, Aron, Deklaration (minnesförlust...), Noore, Nathalia, Måns, Anaïs, Oscar, Amanda (?),

32. Årets sötaste?
Men hallå! okej då.. alla mina vänner som jag älskar jättemycket!

33. Årets hetaste?
Jag? du?

34. Årets största kärlek?
Stefan

35. Årets besvikelse?
Malmö

36. Årets bästa?
Kärlek

37. Årets snällaste?
... Måste ju vara jag själv! ...


Gott Nytt år!

Inga kommentarer: