söndag 14 oktober 2007

Stefan Flod säger: (21.29.22)
ehj =)
Stefan Flod säger: (21.29.35)
har lagat cykeln :)
Stefan Flod säger: (21.29.46)
*känner mig manlig*
Stefan Flod säger: (21.34.20)
*spänner mig för bröstet *
Stefan Flod säger: (21.34.36)
:-O im the MAN!

Kaxig?? XD Ännu en morgon i Skåne! Känner mig lite trött men det funkar nog. Ska till stadshuset på utbildning imorgon! blir fett nice. Så har jag fått ångest över att vara Alfred Nobel! Han var en häftig kille men hur ska jag kunna göra det bra! CISV mötet igå var bra men det blev alldeles för mycket prat så allaa blev nog lite leds. Hoppas att det blir ett bättre möte nästa söndag. Det var riktigt skönt att se alla igen, har kännts tomt utan dem.
Ajaa... ha en bra dag för det ska jag (Utöver tyskaprovet!)
/ Alfred N.

Inga kommentarer: